Predstavljanje turističkog kalendara
"Turistički kalendar" ugledao svjetlo dana na ITB Berlin
06.03.2014.
Na međunarodnom sajmu turizma ITB u Berlinu (5. do 9. ožujka) održava se nacionalna prezentacija Hrvatske turističke ponude u okviru koje je na štandu turističke agencije Adriagate.com iz Splita predstavljen "Turistički kalendar" s motivima: "Dalmacija" (autor fotografija Boris Kačan) i "Split" (autor fotografija Neno Ivušić).

Autor projekta "Turistički kalendar" je Neno Ivušić iz grafičkog poduzeća Obris iz Splita čija je inovacija specifičan koncept kalendarija, gdje su na svakom od 12 listova (mjeseci) istovremeno vidljivi praznici i blagdani u 36 država iz kojih dolazi najviše turista u Hrvatsku.

Za promidžbene svrhe ga mogu koristiti turističke zajednice i agencije, te suvenirnice za prodaju turistima. Turisti tako imaju uvid u hrvatske praznike dodatno označene s dvije crvene kockice, te istovremeno i u praznike drugih država u koje namjeravaju dalje putovati, a kalendar mogu nastaviti koristiti i kad se vrate kući. Takav koncept pridonosi promoviranju turističke destinacije Hrvatske u svijetu jer kalendar se gleda na zidu godinu dana.
Gospodarskim subjektima koji posluju s inozemstvom to je isto vrlo bitno kod sastanaka, ugovaranja poslova, prijevoza i dostave robe, a također ga mogu poklanjati svojim poslovnim partnerima u razne dijelove svijeta.
Kalendarom se namjerava u budućnosti unaprijediti turistička ponuda Hrvatske, na način da se naprave
kalendari u manjim nakladama s motivima prvenstveno malih turistički nerazvijenih destinacija i time
pospješi njihov razvoj.

-

-
